شناسه خبر : 77252
دوشنبه 03 شهريور 1399 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حرکت زیبای رزمندگان جهادگر گردان انصار در ماه عزای حسینی/فیلم

با فرا رسیدن ماه عزای حسینی، جهادگران ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول به توزیع ماسک در بین هیئات مذهبی و تکایا می پردازند.

فاش نیوز - با فرا رسیدن ماه محرم و عزای حسینی، جهادگران ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول به توزیع ماسک در بین هیئات مذهبی و تکایا می پردازند.

 ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول لشگر 27 محمد رسول الله که با بروز بیماری کرونا در کشور، کار خود را در ایستگاه صلواتی مزار شهدا متوقف کرده و به تولید و توزیع جهادی ماسک برای بیمارستان ها پرداختند، این روزها با فرا رسیدن و آغاز ماه محرم به تولید و توزیع ماسک برای عزاداران حسینی مشغول شده اند.

 محمد کشوری، جانباز فعال و خستگی ناپذیری که مسئولیت هم ایستگاه صلواتی و هم تولید ماسک در گروه جهادی رزمندگان گردان انصار را به عهده دارد. این جهادگران بی ادعا که جمعی از رزمندگان و جانبازان هستند، با توجه به دستورات و پروتوکل های توصیه شده ستاد ملی کرونا مبنی بر مشارکت مردم در هیئت های مذهبی با رعایت دستورات بهداشتی ازجمله زدن ماسک، این بار توزیع ماسک های تولیدی خود را به این سو منعطف کرده و هم ماسک سه لایه رایگان در اختیار هیئات جهت استفاده عزاداران قرار می دهد و هم از سوی دیگر این ماسک ها را به خیرینی تحویل می دهند که پکیج کامل بهداشتی برای هیئات تهیه می بینند.

 با توجه به اینکه نذر ماسک و مواد بهداشتی امسال جایگزین خوبی برای نذری های خوراکی ماه محرم است، این اقدام گروه جهادی گردان انصار الرسول در موج دوم کرونا، حرکتی بسیار پسندیده و خداپسندانه است.

بخش کوتاهی از فعالیت این رزمندگان جهادگر را در تسنیم ببینید

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi